Braint Academy - zakelijk schrijven voor je werk menu

Vraag van de week | week 1

Ik schrijf veel e-mails naar onze klanten en vind het belangrijk dat de boodschap duidelijk is. Wel vind ik het soms lastig om een goede slotzin te maken. Gelukkig heb ik een aantal standaardzinnen in voorraad. Die werken altijd. Welke gebruik jij?

Wat is de goede zin? (klik op je keuze en daarna op Antwoorden)

  1. Hopende u van dienst te zijn geweest.
  2. Wilt u ons binnen een week laten weten of wij nog iets moeten aanpassen?
  3. Wij vertrouwen dat wij u hiermee van dienst zijn geweest.

Antwoorden

Braint - taal op niveau

Schrijf je voor je werk, maar en ben je onzeker over je spelling, grammatica of schrijfstijl? Vind je het lastig om de taalregels goed toe te passen of loop je iedere keer vast met formulering, woordkeus of toon? Met de online cursussen van Braint Academy leer je foutloze e-mails en andere teksten schrijven die passen bij de manier waarop jij wilt communiceren: helder, klantvriendelijk en to the point.

Je hoeft dat niet alleen te doen. Je persoonlijke taalcoach geeft je feedback, tips en tools waarmee je echt verder komt.

naar de cursussen

Archief Taalvragen

Taalvraag van de week 46

Ik vind een apostrof een lastig leesteken. Gok jij ook weleens?

vraag bekijken

Taalvraag van de week 45

Ik lees er vaak overheen. Worstel jij hier ook mee?

vraag bekijken

Taalvraag van de week 44

Blijft toch lastig, die nieuwste spelling. Vind jij dit ook?

vraag bekijken

< nieuwere taalvragen